ChatCity sohbet arkadaş sitesi ile oyun tavla ve okey oyna, sohbet muhabbet ortamını keşfet. Oyun, okey tavla oyna, kulüp aç ve kendi radyo yayınını yap

Forum sayfaları sohbet arkadaş sitesi ile oyun tavla ve okey oyna, sohbet muhabbet ortamını keşfet. Oyun, okey tavla oyna, kulüp aç erkek kız arkadaş bul

sohbet banner
tavla okey sohbet forumu
sohbet, okey, tavla, chat
18 Mayıs 2024, Cumartesi 11:11   
kız arkadaş sohbet linki

 

ChatCity Forum
Chatcity Forumlarında mesaj yazmadan önce Forum Kurallarını mutlaka okuyunuz...

  alesta83> Forum Mesajları
    alesta83'e ait Toplam 2664 Forum Mesajı var
<<123456789101112 13141516171819202122...100...200...267>>


alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Geyik Muhabbet >Fıkralar >Fıkralar ve komik yazılar paylaşıp tebessüm edelim ;)>
  22.Oca.2008 Sal 20:40:55
fiogf49gjkf0d

CEHENNEMDE CUMA...



 
Cok gunahkar bir adam olmus ve kendini cehennemde bulmus... Seytanin
karsisina gecmis, seytan ona sormus;
- Niye titriyorsun, korkuyor musun?
- Tabi ki korkuyorum, cehenneme dustum..!!!
- Aaa korkma, cehennem size anlatildigi gibi bi yer degil,
goreceksin.. . Meselaaaaa.. . Sen icki sever misin?
- Severim hem de cok
- Harika... O zaman Pazartesileri de cok seveceksin.. Pazartesi burada
ICKI GUNU dur.. Butun gun viski, tekila, bira, sarap servisi
yapilir... Istedigin kadar iceceksin ve asla sarhos olmaycaksin. ....
nasil?
- Wawwwww bayildim...! !!





- Peki sigara icer misin?
- Evet cok fazla icerim..
- Harika.. o zaman Salilari da cok seveceksin.. .Sali burada SIGARA
GUNU dur... Butun gun dunyanin en kaliteli sigaralarini
tutturebiliceksin, cigerlerin patlamayacak, oksuruk krizleri yok,
kanser de yok, nasilsa oluyuz di mi... Nasil??
- Aman tanrim insan daha ne ister ki..!!!!

- Peki kumar oynar misin??????
- Evet !! Hayattayken deli gibi kumar oynardim...
- Harika..... O zaman Carsambalari da cok seveceksin... Carsamba
burada KUMAR GUNU dur... Sabahtan aksama kadar blackjack, poker,
rulet, ne ararsan... Iflas etmek yok, hep kazanmak var, kazandikca
oynamak var... Nasil?
- INANILMAZ... TEK KELIMEYLE INANILMAZ... !!!

- Ya uyusturucularla aran nasil???
- Aaah sorma, ben iflah olmaz bir uyusturucu bagimlisi idim...
- Sen cok sanslisin ahbap... Persembelere de bayilacaksin deme=ktir...
Persembe burada UYUSTURUCU GUNU dur... Butun bir gun eroin, kokain,
marijuhana, hangisini istersen ne sekilde istersen alabiliceksin.
..Kafayi bulmak yok, zehirlenmek yok, butun gun ucus halindesin...
Hosuna gitti mi???

- BUNLARA INANAMIYORUM CENNETTE BU KADAR MUTLU OLAMAZDIM HERHALDE...! !!

- Peki escinsel misin?
- Hayir...
- Hmmmm.. O zaman Cumalardan nefret edeceksin...




alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Geyik Muhabbet >Öylesine muhabbet >GÜNE BAŞLARKEN...>
  22.Oca.2008 Sal 12:16:42
fiogf49gjkf0d

Gününüz aydın yüreğiniz sevgi dolsun..

Tüm güzellikler sizlerin olsun..



alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Geyik Muhabbet >Öylesine muhabbet >Trafikte Hayat Kurtaran Teknikler!!!>
  22.Oca.2008 Sal 01:25:39
fiogf49gjkf0d
fiogf49gjkf0d

Ülkemizde meydana gelen trafik kazaları %94 insan kaynaklı olmaktadır. İnsan kaynaklı kazalarda %27 sürücünün, %1 ise yolcunun hatası vardır. Geriye kalan %6 lık insan kaynaklı olmayan kazalar ise %5 araç, %1 yol kaynaklıdır.

İnsan kaynaklı kazaların meydana gelme sebepleri:

Acemilik

Dikkatsizlik

Uzun süreli uykusuzluk

Aşırı hız yapmak

Alkollü araç kullanmak

Hatalı sollama

Trafik kurallarını önemsememek

Olması gerekenden fazla yük taşımak

Araç bakımını yaptırmamış olmak

Dikkat veya uyku bozukluğu vb. yapan ilaçları kullanmak.. trafik kazaları çoğu biz sürücüler sayesinde oluyor.tarafik kazaları ülkemizde aşırı olarak yükselmiştir.trafik kazalarını önlemek için sürücülerin bazı kurallara uymaları gerekir.eğer bu kurallar uygulanırsa trafik kazaları azalabilir.

Trafikte hayatımızı  kurtaran teknikleri de bilmemiz lazım..Hepimize  iyi seyirler..

 

Otomobil kullanirken meydana gelebilecek ciddi olaylara karsi uyulmasi gereken basit teknikler hayat kurtariyor. Otomobil kullanmanin inceliklerini anlatan uzmanlar, yuksek hizla seyreden araclarda on camin kirilmasi, lastigin patlamasi ve aracta yangin cikmasi gibi ciddi tehlike yaratan durumlarda surucunun sogukkanli davranmasini oneriyor.
Cam kirilmasi
Uzmanlar, ozellikle suratli hareket eden araclarda on camin kirilmasi halinde, suruculerin nasil hareket etmesi gerektigiyle ilgili olarak sunlari oneriyor:
"Aynalardan yararlanarak aracinizi yolun sag tarafina park edin. Flasorleri acin ve dikkatlice disari cikin. Aracin cama yakin olan kalorifer ve havalandirma deliklerine gazete kagidi veya bez parcasi koyarak, cam parcaciklarinin bu kisimlara dusmelerini onleyin. Sonra krikonun arka kismi ile cami iceriden disari dogru kirin. Cam lastigini dikkatlice cikarip temizledikten sonra, yeniden kullanilabilecegi icin bagaja koyun. Gazete kagidina birikmis cam parcalarini bir naylon torba icine koyun ve en yakin cop bidonuna atin. Oylece en yakin cam tamircisine kadar gidin."
Lastik patladiginda
Patlayan, arka lastiklerden biriyse, arabanin arkasinin saga veya sola dogru kaymaya baslayacagini belirten uzmanlar, on lastiklerden biri patlamissa, mumkun oldugu kadar fren yapmamaya calisilmasi gerektigini bildiriyor. On lastiklerden biri patladigi zaman, aracin, lastigin patladigi yone dogru kuvvetlice cekildigini vurgulayan uzmanlar, bu durumda direksiyonla, aracin duz bir dogrultuda tutulmaya calisilmasi ve yavas frenleme ile durmasinin saglanmasi gerektigini kaydediyor.
Uzmanlar ayrica, tasmis dereler, nehirler veya buyuk su birikintilerinin icinden gecerken, aracin hizinin kesilmesi gerektigini hatirlatiyor. Mutevazi bir aile otomobilinin, 25-30 santimlik su birikintisinden gecebilecek yetenekte oldugunu soyleyen uzmanlar, bu noktanin ustune su geldigi takdirde, su damlaciklarini kuvvetli bir sprey gibi motorun ustune puskurdugunu, bu su bombardimaninin da, bujilerin ve distributorun islanmasina sebep olarak aracin stop etmesine yol actigini belirtiyor.
Araclarda yangin
Araclardaki yanginin onune gecilmezse, buyuk bir facianin meydana gelebilecegi uyarisinda bulunan uzmanlar, buharlasmis benzinin tutusarak deponun alev almasina sebep oldugunu bildiriyor. Bir sure sonra da aracin infilak edebilecegini kaydeden uzmanlar, "Aracta duman tespit edildigi an arac durdurulmali. Sonra anahtar uzerinde kontak kapatilmali. Direksiyonun kilitlenmemesine dikkat edilmeli. Aksi halde, gerektigi takdirde aracin itilmesi mumkun olmaz. Butun yolcular dikkatlice disari alinmali. Motor kaputu kismi olarak acilmali. Boylece alevlerin buyumesi onlenmis olur. Imkan varsa aku kutup basi sokulmeli. Yangin sondurucu varsa kullanilmali, yoksa, battaniye veya oto kilifindan yararlanilmali. Bu ortuler, alevlerin oksijen alip buyumesini onleyecektir" tavsiyesinde bulunuyor.
Kayma esnasinda
Uzmanlar, araciyla yokus cikarken geriye dogru kaymaya baslayan suruculere de su onerilerde bulunuyor:
"Ayaginizi yavas yavas gaz pedalindan cekin ve zemine tutunma saglaninca yavas yavas tekrar basin. Kayarken savrulmayi engellemek icin direksiyonunuzu kayma yonune dogru cevirin, kesinlikle tekerleklerin kizaklamasina sebep olacak sekilde frene basmayin. Unutmayin, donmeyen on tekerleklere yon verilemez. Eger kizakladiysaniz, hemen fren basincini azaltin ve tekerleklerin donmesini saglayin ama, sakin ayaginizi frenden tam olarak cekmeyin (ABS varsa sonuna kadar basmak gereklidir). Gaza gereginden fazla basmissaniz ayaginizi gazdan cekin, frene cok bastiysaniz frendeki basinci azaltin, direksiyonu sert sekilde cevirmisseniz direksiyonu yumusatin, ayaginizi debriyajdan sert cekmisseniz tekrar debriyaja basin."
Trafikte hayatta kalmak icin
Otonuzu kullanirken yaptiginiz is, hayatinizin en onemli isidir.
Otonuzun mekanik viteslerini kullanmadan once beyninizi vitese takin.
Bir probleme girmemek, problemi cozmeye calismaktan cok daha kolaydir.
Trafik canavarlarla dolu bir arena degil, yasamin buyuk bir bolumunun zorunlu olarak gecirildigi cok riskli bir ortakliktir. Trafigi paylasan ortaklarin risklerini, ulke gerceklerini en iyi degerlendiren surucunun yasam sansi cok daha yuksektir.
Bir otoda surucuden sonra en onemli faktor lastiklerdir. Lastikler yol ile olan yasam baginizdir. En guclu motor ve en iyi fren sistemi ile donatilmis yuksek teknoloji urunu bir otoda bile ancak iyi lastikler ile guvenli surus yapilabilir. Orta buyuklukte bir otonun bir lastiginin yere bastigi alan, bir avuc ici buyuklugundedir.
Lastiklerle ilgili yapilan yanlislar yasamlarla odenir. Yere saglam ve dogru basin. Otolar lastiklerin uzerinde degil, lastigin icindeki havanin uzerinde gider. Inik lastik, ayaga bol gelen ayakkabiya benzer, degil kosmak yurumek bile olanaksizdir. Sicak havada, yagmurda ve karda lastik havalari indirilmez. Karli yol yuzeylerinde genis lastik degil, dar lastik daha iyi tutunma saglar.
Gorun ve gorulun. Camlar, aynalar ve isIk donanimini temiz tutun. Kisa farlarinizi gunduzleri de yakin. Unutmayin en olumcul kazalar gunduzleri gunesli gunlerde ve duz yol kesimlerinde olusur.
Trafik 360 derecedir. Her gormediginiz santimetre karenin arkasinda bir tehlike gizlenir. Onun icin aynalarinizi her 10 saniyede bir kontrol edin. Serit degistirirken basinizi sag veya sol arkaya cevirip olu noktayi kontrol edin.
Direksiyon tek elle kullanilmaz.Tek elle ayakkabinizin bagcigini baglayamayacaginiz gibi. Direksiyonu her zaman iki elle ve 09:15 pozisyonunda tutun.
Yalnizca etkin fren hayat kurtarir. En iyi fren donerek yavaslayan tekerleklerle yapilir. Donmeyen, kizaklayan on tekerleklere yon verilemez, donen on tekerleklere yon verilir.
Emniyet kemerini her zaman, her yerde ve tum yolculariniza taktirin.
Sari isIkta hareket etmeyin, kirmizi isIkta gecen kamyon ilk olarak size carpar.
Hosgoru ve akilciligi siz baslatin. Her isteyene yol verin. Birisine yol vermek en cok 5 saniyenizi alir. Bir gunde 50 kez yol verseniz 250 saniye eder. Bu da 5 dakikanin altinda bir zamandir. Hem trafige saygi ve hosgoru katmis, hem de sinirlenmeden, gulumseyerek arac kullanmis olursunuz.
Dogru bilgi, tehlikeleri tanimak ve motorlu tasiti daha iyi kullanmayi ogrenerek, beceriyi sagduyu ve saygi ile uygulamak, suruculerin trafikteki tek yasam sansidir.
YANLIS BILINENLERIN DOGRULARI
- Usta surucu, dustugu problemden kazasiz siyrilmayi bilir!
Yanlis! Cunku usta surucu probleme girmeyen surucudur. Karsisina cikabilecek her turlu tehlikeyi onceden gorebilir, ona gore tedbirini onceden alir. Problemlerle ugrasmaz.
- Otobanda tamam ama, sehir icinde emniyet kemeri takilmayabilir!
Yanlis! Emniyet kemeri hayat kurtaran en onemli guvenlik gerecidir. 50 km/s hizda meydana gelen bir carpismada otonun icindekiler emniyet kemeri takmadiklari takdirde, 4 katli bir binadan asagi dusmeyle esit sok yasar.
- Arkada oturanlar icin emniyet kemeri takmak gereksizdir!
Yanlis! Motorlu araclar bir yere carptiginda hemen durur, ancak icindeki yolcular ayni hizla bir yere carpana kadar ilerlemeye devam eder. Arkada oturanlarin da yasam haklarini kullanmalari ve emniyet kemerlerini takmalari gerekir. Her ne kadar henuz kanunen zorunlu olmasa da, yolcularin guvenligi icin gelistirilmis olan arka emniyet kemerleri de hayat kurtarir. Kazalarda en cok zarari emniyet kemeri bagli olmayan yolcular gormektedir.     
- Lastik havalarini dusuk tutarsak, hem daha iyi tutunur, hem de daha konforlu olur !
Yanlis! Lastik havalarinin, aracin fabrika degerinin altinda olmamasi gerekir. Hatta yuke ve yolcu sayisina gore artirilmalidir. Cunku hava basinci dusuk lastigin tabani yere yayilarak daha iyi tutunma saglamaz. Aksine tabanin ortasi yukari kalkar ve yol ile temasi kesilir. Havasi dusuk lastiklerin yalniz omuz kisimlari yere basar. Lastik hava basinci dusukken; kayma hareketleri cok daha dusuk hizlarda baslar, fren mesafesi uzar, direksiyon hareketlerine daha gec cevap alinir. Belki daha konforlu surus yaparsiniz ama, konforlu sekilde yoldan cikabilir, konforlu sekilde carpabilirsiniz!
- Sicak havada, lastigin isinmasini dengelemek icin lastik havalari indirilir!
Yanlis! Lastigin isinmasinin en buyuk nedeni havanin sicak olmasi degil, lastik hava basincinin dusuk olmasi nedeniyle lastik yanaklarinin daha fazla esnemesidir.
- Yagmurda inik lastik daha az kayar!
Yanlis! Hava basinci dusuk lastikte su bosaltma kanallari kapandigi icin yagmur suyunu cok daha az bosaltir. Hatta bosaltamaz ve su uzerine cikma ve su yastigi uzerinde kayma (aquaplanning) cok daha dusuk hizlarda baslar.
- Direksiyon saate gore 10 u ceyrek gece tutulur!
Yanlis! Direksiyon saate gore 9 u ceyrek gece (9.15) tutulur . Bu pozisyon, acil bir durumda her iki yone esit miktarda direksiyonu cevirebileceginiz tek pozisyondur.
- Ani frenlerde once frene basip, durmaya yakin debriyaja basarsak, motor kompresyonundan faydalanip daha kisa mesafede dururuz!
Yanlis! En etkin yavaslama frenle debriyaja ayni anda basilarak yapilir. Boylece fren sirasinda motor devre disi birakilarak, motorun araci ileri goturme kuvveti yok edilir.
- ABS (Antiblokaj Fren Sistemi) mekanik frene gore cok daha kisa mesafede durdurur!
Yanlis! ABS fren sistemi olan bir arac tekerleklerin kizaklamasini onler ve fren sirasinda manevra yapilabilmesini saglar. Ancak, daha kisa mesafede durdurmaz, daha guvenli sekilde fren yapilmasini saglar .
- Mekanik freni olan bir otomobilde fren pedalini pompalayarak daha kisa mesafede durulabilir!
Yanlis! Pompalamak icin ayak fren pedali uzerinden her cekildiginde, aracin ileri hareketi devam eder ve durma mesafesi uzar. Dogrusu; panik frende fren pedali uzerindeki basinci azaltarak lastigin donmesini saglamaktir. Ancak ayak fren pedalindan kaldirilmamali ve fren yapmaya devam edilmelidir.
- Dortlu ikaz (flasor) tunele girince yakilir!
Yanlis! Dortlu ikaz sadece trafige tehlike yarattiginiz durumlarda yakilir. Yani olasi bir kaza veya ariza halinde. Tunelde kisa farlarin acik olmasi yeterlidir.
- Gunduz kisa farlari yakmak trafiktekilerin gozunu alir!
Yanlis! Gunduz kisa far yakmak, daha erken farkedilmenizi ve size tehlike yaratacak olan kisilere kendinizi daha erken gostermenizi saglar. Gece yakilan kisa farlar gozumuzu daha cok alir. Sadece kapali ve yagisli havalarda degil, gunesli havalarda ve hizli yol kesimlerinde de kisa farlarin acilmasi kendi surus guvenliginiz icin onemlidir.
- Cocuklari uyarmak icin korna calinir!
Yanlis! Cocuklari uyarmak icin korna calinmaz! Korna onlarin panige kapilip beklenmedik bir reaksiyon vermelerine yol acar. En iyisi iyice yavaslamak ve gerekirse durmaktir.
- Yogun siste en iyi gitme yontemi dortlu ikazlari yakmaktir!
Yanlis! Yogun siste en iyi gitme yontemi hic gitmemektir. Cunku siste daha iyi goren surucu yoktur, daha cok risk alan surucu vardir. Gorus mesafesi yeterliyse siste sari camli gozlukler kullanmak, sis lambalarini ve kisa farlari yakmak, silecekleri calistirmak, yerin kayganlastigini dikkate almak, takip mesafesini artirmak ve sollama yapmamak daha guvenli yol almaniza yardimci olur.
Unutmayin!
Hayatiniz boyunca olumlu bir trafik kazasi gecirme olasiliginiz % 33 tur. Rus ruletinde bile bu oran %17 dir. Lutfen, trafikte arac kullanmanin bir yasam isi oldugunu hicbir zaman aklinizdan cikarmayin.
 
Guvenli Surus Ipuclari
Kullandiginiz aracin tipi ne olursa olsun, dogabilecek tehlike ve zararlardan uzak kalmak istiyoraniz asagida siralanan temel guvenlik stratejilerini dikkate almalisiniz.
nis sirasinda dikkat! Ozellikle tasitin sol tarafindaki kapilar, olmak uzere tasitin kapilari yoldan baska tasit, bisIkletli veya yaya gelmediginden emin olunmadan acilmamalidir.
Pur dikkat! Arac kullanirken surekli dikkatli olun ve genellikle sag tarafa dikilmis olan trafik isaretlerini asla gozden kacirmayin! Ters yondeki isaretleri arka tarafindan yorumlamaya calismayin. Surus halinde iken aractakilerle konusmak durumunda oldugunuzda, gozunuzu yoldan ayirmayin. Kazalarin cok goruldugu bilinen yol ve kavsaklarda daha da dikkatli olun. Bu durumda alkolle ilgili yasak ve sinirlamalari tartismak yararsizdir. Almanya da alkol siniri % 0.05 e indirilmistir.
Akisa uyun. Kosullar elverdigince trafik akisina uyun. Asiri hiz farkliliklari tehlikeli olabilir.
Hiz limtlerine uyun. Kazalarin cogunun nedeni asiri hiz ve dikkatsizce yapilan hareketlerdir. Trafik isaret levhalarindaki hiz sinirlarinin, musaade edilen maksimum hizlar oldugu ve ancak trafik, hava ve yol kosullari uygunsa uygulanabilecegi unutulmamalidir. Yol bos ve polis kontrolu yoksa bile hiz sinirlarini asmamaya ozen gosterin. Seyahat ettiginiz yollarin hiz limitlerini samimi olarak bilin. Bunlar; sehir ici, sehir disi ve otoyol hiz limitleri olmak uzere, sadece uc tanedir. Aksi bir isaret bulunmadikca bunlar gecerlidir.
 6. vitesi kullanmayin. Yokuslari cikabileceginizi tahmin ettiginiz vitesle inin. Yokus asagi inislerde asla vitesi bosa almayin ve hizinizi artirmamaya ozen gosterin. Aksi halde surus kontrolunu kaybedebilirsiniz.
Cok yaklasmayin. Sehirlerarasi yollarda baska araclara cok yaklasmazsaniz, onlarin yapacagi kazalara karismamis olursunuz.
Trafigi izleyin. Yolun ilerisine bakarak, herhangi bir probleme yaklasmadan once onu anlayin. Aynalariniza da sIk sIk goz atin.
Gecebilecek misiniz? Gecmek istediginiz aracin hizindan yeterince yuksek hizda iseniz gecis yapabilirsiniz. 
 Daha sonrasini dusunun. Muhtemel acil trafik durumlarini surekli olarak dusunerek, kurtulma planlari yapin.
Sol seritkolik olmayin. Sol serit, hizli surus seridi degil gecis serididir. Gecisler disinda sol seridi bosaltin. Hiz yapanlari yavaslatmaya da calismayin. Birakin polisligi polisler yapsin.
Far yakin. Gece surusleri disinda, sehirlerarasi yollarda, yagmurlu ve sisli havalarda gunduzleri de farlarinizi acik tutun. Bu daha iyi gorulmenizi saglayarak karsidaki suruculerin daha dikkatli olmalarini saglayacaktir. Gece suruslerinde farlarinizin karsidan gelen tasitin surucusunun gozunu almamasi icin, gecis suresince kisa far durumuna getirmeyi de unutmayin.
Sinyal verin. Serit degisimleri ve donusleriniz oncesinde sinyal vererek diger suruculere niyetinizi bildirin.
Sola donmek icin bekleyin. Trafikte durup sola donmek icin beklerken, yol serbest hale gelinceye kadar tekerleklerinizi ileriye dogru duz tutun. Eger tekerleklerinizi sola dogru kirarak beklerseniz, birisi size arkadan carptiginda sizi karsidan gelen trafigin onune iter. Ayrica, ilerinizde bir engel gordugunuzde, hemen diger seride gecmeden once o seritteki trafigi kontrol edin ve onlara yol verin.
Saga donus Kirmizi isIkta saga donus yapilamaz. Sadece bazi kavsaklarda, donus icin ayri bir isIk bulunuyor ve yesil yaniyorsa veya ozel olarak donus yapilabilecegi belirtilmisse, diger yoldaki trafige dikkat edilerek donus yapilabilir.
 Dogru zamanda fren yapin. Donuslere gelmeden once uygun hiza yavaslayin. Donusun ortasinda yapacaginiz sert fren aracinizin dengesini bozar.
ABS yi deneyin. Araciniz kilitlenmeyi onleyici fren sistemiyle donatilmissa, ilk kez karsilastiginizda pedal titresim ve gurultuleri sizi sasirtabilir. Bu nedenle, ABS nin nasil hissedildigini anlamak uzere, acil bir durumu beklemeden, yagmurlu bir gunde kumlu, kaygan bir yol veya bos bir park alani bularak, ABS yi uyarmak uzere sert bir fren yapin.
Arac kullanirken telefonu kullanmayin. Arastirmalara gore, arac kullanilirken yapilan telefon konusmalari kaza riskini dort kat kadar artirmaktadir. Risk, "hands-off" veya kulaklikli telefon kullaniminda da aynidir.
Gece gorusunuzu koruyun. Yaklasan farlara fazla bakmayin. Korlestiriyorsa, bakisinizi yolun sag kenarina yogunlastirin.
Uykunuzu alin. Uykulu iken arac kullanmayin. Gozleriniz bir noktada sabit kaliyorsa bu tehlike isaretidir. Buldugunuz en yakin guvenli yerde saga cekerek birkac dakikalik bir sekerleme yapin.
Guvenceye alin. Kisa sureli de olsa, aracinizi terk ederken guvenceye alin. Yani, dusuk vitese takarak el frenini cekin, camlari kapatarak kapilari kilitleyin. Eger arabada sizden baska kimse yoksa, kredi kartiyla odeme yapmaya giderken bile kapilari kilitleyin.

 



alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Yaşamdan Kesitler >İlginç Videolar, Fotoğraflar, Grafikler, Sunumlar >İllerimizin isim gifleri>
  20.Oca.2008 Pzr 04:13:19
fiogf49gjkf0d












































































 





 



 

 

















































































alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Kültür Sanat Hobiler >Sanat ve Felsefe >alesta83 ün Sayfası...>
  20.Oca.2008 Pzr 01:06:11
fiogf49gjkf0d

En sonunda öğrendim galiba…
veya kafama vura vura zorla öğrettiler...
 
Neyi mi ?

Aklımı kullanmayı…

İyice tanımadan hiçbir insana bağlanmamayı...
Beni takmayanı takmamayı…
Verdiğim değeri haketmeyen insanları silmeyi…

Hele ki son yaşadığım olaylar sonucunda, kimin gercek

arkadaş kimin gercek olmadığını...Ortadan kaybolanları

Sorduğumda, ki sormuyorumda.

Çünkü bin türlu bahaneler

önume geleceklerini ögrendim...

Arkama dönüp bakmamayı…
İnsanları değiştiremeyeceğimi (özellikle yalancıları ve maskelileri)
İnsanların dolduruşuna gelmemeyi…

Çamura taş atmamayı  mutlaka üstünüze sıçrıyor :)

Hiçkimse için kendime saygımı yitirecek birşey yapmamayı...
Emrivakilere hayır demeyi …
Gözyaşlarımın değerini bilmeyi ve onları değmeyecek

şeyler ve kişiler için harcamamayı…
Bağımlı insanlardan uzak durmayı…
Bir çift tatlı söze kanmamayı…
Ben izin vermeden kimsenin beni üzemeyeceğini…

Bilmiyorsun ki . herkesi kendin gibi sanıyorsun. olayların ozunu, oldugu gibi kabul edebileceklerini dusunuyorsun.
Ne alemi var durust olmanın anlamıyorum. şimdiye kadarki bildiğim yoldu, ama işte..
Yok de. hayır de. Ne kızcam kızcak bişey yok ki de.
sonucta kaçmak çok daha kolay bazılarına göre degil mi?

Hiçbişey soylememek, acıklama yapmaktan daha kolay olabiliyormuş demek ki.
hem de kırılmadan gücenmeden.
sen kendini koruycan
çünkü herkes kendini korumanın peşinde.

senin onları düşündüğünün su kadarcığnı kadar onlar seni düşünüyor mu acaba?
sen kırmamak için gosterdiğin özenin
su kadarcığnı görüyo musun sence?
anlamak için gosterdiğin cabanın
su kadarcığını geri alıyor musun?

ne diye kasıyorsun?
ne diye?
alışkanlık diyeceğim ama.. alışkanlık çok basit bir acıklama.

sucu baskalarına atmasi da çok kolay.
neden kolay yolu secmediğimi
secemediğimi bilmem lazim.

bilemiyorum.

neyse, en azından öğreniyo insan. demek ki, bu da uygun bir yol olabilirmiş gerektiginde diyor.

ama şimdi gel de bi sigara yakma.


Kendimin herşeyden önemli olduğunu ÖĞRENDİM!

Darısı bir şey olamayan, olduğunu sanan ve öyle gösterenlere



alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Geyik Muhabbet >Fıkralar >Fıkralar ve komik yazılar paylaşıp tebessüm edelim ;)>
  18.Oca.2008 Cum 23:03:13
fiogf49gjkf0d
Çoban ın biri dere kenarında koyunlarını otlatıyormuş.
Tam o anda, yanına bir Cherokee Jeep yanaşmış.
Brioni gömlek,Cerruti ayakkabılar giyen, Ray-Ban gözlüklü ve YSL kravatlı bir sürücü aşağıya inmiş ve çobana sormuş.-
Eğer kaç tane koyunun olduğunu bilirsem bana onlardan bir tanesini verir misin?
Çoban bir adama birde koyunlarına bakmış, "Tamam" diye cevap vermiş.
Genç adam arabasını park etmiş, telefonunu bilgisayarına bağlamış bir NASA sitesine girmiş, GPRS ini kullanarak yeri taramış, bir database ve logaritma ile doldurulmuş 60 excel tablosunu açmış 150 sayfalık bir rapor basmış.
Çobana dönmüş, - "Tam olarak 1586 adet koyunun var" demiş.
Çoban "Doğru"diye cevap vermiş, "Koyununu alabilirsin."
Genç adam koyunu almış ve jeep inin arkasına koymuş.
 
Bu sefer çoban genç adama dönmüş, -"Eğer senin ne iş yaptığını bilirsem koyunumu geri verirmisin?" diye sormuş.
Adam, "Evet neden olmasın" diye yanıtlamış.
 "Sen Dunya Bankasi nda Danışmansın" demiş çoban.
Adam sormuş,Nasıl oldu da bildin?".
Çoban "Çok basit" diye cevap vermiş.
" Buraya çağrılmadan geldin, bu bir.
İkincisi benim bildiğim bir şeyi bana söylemek için benden bir koyunumu istedin.
Üçüncüsü yaptığın hiçbir şeyden anlamıyorsun çünkü köpeğimi aldın!"


alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Kültür Sanat Hobiler >Sanat ve Felsefe >alesta83 ün Sayfası...>
  18.Oca.2008 Cum 01:24:23
fiogf49gjkf0d

Smıllerle hayat dersi       

Bir harp tehlikesi ile, iskence görmek ihtimali ile, aç kalma korkusu ile karsi karsiya degilseniz, 500 milyon insandan daha iyisiniz.

Tutuklanmaktan
, iskence görmekten yahut öldürülmekten korkmadan ibadethaneye  gidebiliyorsaniz 3 milyar kisiden daha iyi bir sansa sahipsiniz.

Buzdolabinizda yiyeceginiz
  , üzerinizde elbiseniz ve basinizi sokup uyuyabileceginiz bir eviniz   varsa,
dünyadaki insanlarin % 75 inden daha zenginsiniz.

Bankada ve cüzdaninizda para
varsa, dünyanin en imtiyazli % 8 i arasindasiniz

Anneniz
  , babaniz   sag ise, siz bu dünyada nâdir kisilerden birisiniz.

Birisi sizi düsündü ve bunu gönderdi, çünkü okuma
  yazma bilmeyen 2 milyar kisiden biri degilsiniz.

Paraya ihtiyacin yokmus gibi çalis  .


Kimse seni üzememis gibi sev  .

Kimse seni seyretmiyormus gibi danset  .

Kimse seni dinlemiyormus gibi sarki söyle  .

Veya......

sen gene her zaman yaptigin gibi nereye oldugunu bilmeden, kan ter içinde kosmaya
  ve hayattan sikayet  etmeye devam et.



alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Geyik Muhabbet >Öylesine muhabbet >Önemli Sözler>
  17.Oca.2008 Per 01:37:55
fiogf49gjkf0d
fiogf49gjkf0d
Özgür doğarsın zincirlere vurulu  yaşarsın..Kim özgür kii


alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Yaşamdan Kesitler >İlginç Videolar, Fotoğraflar, Grafikler, Sunumlar >**Günün Fotoğrafı (Her gün beğendiğimiz bir fotoğrafı paylaşalım)**>
  16.Oca.2008 Çar 18:56:28
fiogf49gjkf0d


alesta83

alesta83 resimleri


Mesaj Gönder
Forum Başlıkları

 
  CC-Forum> Geyik Muhabbet >Fıkralar >Fıkralar ve komik yazılar paylaşıp tebessüm edelim ;)>
  16.Oca.2008 Çar 18:53:37
fiogf49gjkf0d
işte evliliğin gerçek yüzü!!!
 
Önce: Seninle rüyada gibiyim...

Sonra: Bu evlilik tam bir kabus...

Önce: Çiskeyk,kapuçino,ekspresso...

Sonra: Çay,simit,ayran,soğanla-söğen...

Önce: Boğazda balık, Etilerde ıstakoz...

Sonra: Evde hamsi buğalama, balkonda köfte mangal...

Önce: Para su gibi akar...

Sonra: Damlaya damlaya göl olur...

Önce: Aşkım gözü kördür,kör...

Sonra: Kocam bakarkör, karım nankör

Önce: Nefis kesicisin hayatım...

Sonra: Yeter artık boğma beni...

Önce: Fısıldanan Cemal Süreyya şiirleri...

Sonra: Gürültülü, kahkahalı müstehcen fıkralar...

Önce: Mırıldanan romantik melodiler...

Sonra: Hiç kısılmayan TV sesi...

Önce: Tutkulu Cumartesi Gecesi Ateşi...

Sonra: Bol küfürlü Pazartesi Futbol Gecesi...

Önce: Vİctoria s Secret iç çamaşırları

Sonra: Ulus pazarından gecelik,eşofman,tumman...

Önce: Durma Aşkım...

Sonra: Yine başlama hayatım...

Önce: Saten çarşaf,kuş tüyü yastık,pirinç karyola...

Sonra: Kanepe,yastık,battaniye...

Önce: Aşkından mideme sancılar giriyor...

Sonra: Bu gece olmaz başım ağrıyor...

Önce: Seninle herşeye varım...

Sonra: Haftasonu piknik mi? Ben yokum...

Önce: Lavaboya kadar sana eşlik edeyim hayatım...

Sonra: Çok sıkıştım, önce ben girecem...

Önce: Dünyayı ayaklarının altına sereceğim...

Sonra: Bu evlilik hiçbir yere gitmiyor...

Önce: Senin için herşeyi yaparım...

Sonra: Şu salatayı yapıver...

Önce: Tabii ki annen istediği zaman gelebilir...

Sonra: Bıktım şu cadaloz annenden, ben annemin evine gidiyorum...  ;))
<<123456789101112 13141516171819202122...100...200...267>>