ChatCity sohbet arkadaş sitesi ile oyun tavla ve okey oyna, sohbet muhabbet ortamını keşfet. Oyun, okey tavla oyna, kulüp aç ve kendi radyo yayınını yap

Forum sayfaları sohbet arkadaş sitesi ile oyun tavla ve okey oyna, sohbet muhabbet ortamını keşfet. Oyun, okey tavla oyna, kulüp aç erkek kız arkadaş bul


2 Haziran 2024, Pazar 03:31   

 

ChatCity Forum
Chatcity Forumlarında mesaj yazmadan önce Forum Kurallarını mutlaka okuyunuz...

En İyiler  Son Eklenenler       
sohbet forum basliklari  CC-Forum> Yaşamdan Kesitler > İlginç Videolar, Fotoğraflar, Grafikler, Sunumlar
forum sohbet oyun basliklari
   Geleceğin Antikaları
 Mesaj Ekle, sohbet ve oyun icin cagir
sohbet forum arkadaş cagir

forum arkadaş sohbet linki

manolya41

manolya41 resimleri ve sohbet sayfasi forum oyun tavla okey

sohbet icin online durumu
Mesaj Gönder
Forum Mesajları
Forum Başlıkları
 

 oyun sohbet linki, arkadaş tavla okey sayfasi  17.Ağu.2008 Pzr 21:27:22      Geleceğin Antikalarısohbet oyun linki
Bu Mesajdan Alıntı Yaparak Mesaj EkleMesaj Ekle
fiogf49gjkf0d
Geleceğin antikaları...
Tasarım anlayışıyla çağdaş ve geleneksel tarzları biraraya getiren Decorium, camda şaheserler yaratıyor. Özel tasarımlarıyla yurtiçi ve dışında bilinen bir marka olan Decorium, ürün grubuna yeni markalar da ekliyor.

1985 yılında kurulan Decorium bugün işlenmiş cam denildiğinde akla gelen şirketlerin başında geliyor. Piyasaya girmesiyle birlikte cam sektörüne kalite ve çeşitlilik kazandıran Decorium, 1990 lı yıllardan itibaren yurt içinde ve yurt dışında tanınan bir marka haline geldi.

Türkiye genelinde, neredeyse her ilde bir mağaza ya da bayi sahibi olan Decorium, Osmanlı ve Türk motifleri ağırlıklı ürünler ürettiği gibi, ihracat yaptığı ülkelere göre Earklı modeller ve desenler de çalışıyor. Decorium un fabrikasında görüştüğümüz Genel Müdürü Süleyman Sırrı Şahin ile markanın yeni koleksiyonlarını, tasarım çalışmalarını ve yurtdışı hedeflerini konuştuk.

Decorium kısa zamanda pek çok ülkenin pazarına girdi. Bu ülkeler hangileri?
Uzakdoğu, Ortadoğu, Avrupa ve İskandinav ülkeleri olmak üzere toplam 35 ülkeye ihracat yapıyoruz. Rusya da şimdilik bir çalışmamız yok. Önümüzdeki günler de Çin de bir fuara katılacağız. Onlar da yurt dışından kaliteli ürün almak istiyor. Çin e gittiğinizde dünyada tanınan hemen hemen pek çok markayı görürsünüz. Bu nedenle Çin, mal satmak için önemli ve büyük bir pazar.

Türk camının yurtdışında satış şansı nasıl?
Cam bir kültür... Günlük kullanılmasından ziyade, ürünlerimiz el yapımı olduğundan değeri de yüksek oluyor. Tasarım önemli. Hangi ülkeye hangi modelde ürün gideceğini doğru şekilde saptamalısınız. Avrupalıya Şark kültürüne ait ürün veremezsin. Kendi tazına, yaşam şekline ve zevkine uygun ürün almak ister. Biz de ona göre koleksiyonlar oluşturuyoruz.

Ülkenin konumu ve halkın yaşam şekline göre üretim yapıp, o pazarlara girmeye çalışıyoruz. Bu da daha iyi ve daha çok ürün satılmasına neden oluyor. Katıldığımız fuarlarda sergilediğimiz ürünler çok beğeniliyor ve Türkiye de yapıldığını duyunca şaşırıyorlar.

Tasarım çalışmalarınızı anlatır mısınız?
Decorium; sektörün önünde olduğundan araştırmak ve yenilikleri bulmak zorunda. Bunları yaparken alışılmışın dışında formlar yakalamaya çalışıyoruz. üç kişilik bir tasarımcı grubumuz var ve tasarımmcılarımız değişik formlar üretmek için çalışıyor. Bu çalışmalar modern ürünlerde, Osmanlı da ya da Şark etkileri taşıyan ürünlerde farklılaşabiliyor.

Tabii sürekli ülkeye formlarla oynamak maliyeti artıran bir etken. Çünkü her form için ayrı kalıp alınması gerekir. Form üretildikten sonra üzerindeki işlemeler çalışılıyor ve yılın moda renkleriyle renklendiriyor. Esinlendiğimiz kültür; Osmanlı ve Anadolu kültürü.

Osmanlı izini takip eden işlerin dışında bütünüyle Decorıum a ait çizgiler taşıyan işler üretiyoruz. Osmanlı büyük bir kültür ve yararlanırken tabii ki kendi yorumumuzu katıyoruz. Osmanlı izleğini takip eden ürünler, sadece birer kopya değil. Bu ürünler, Decorium un çalışmalarıyla şekilleniyor, güncelleniyor.

Decorium veya Paşabahçe de satılan Osmanlı ile piyasada adına Osmanlı denen ürünler arasında çok fark var. Decorium un ürettiği Osmanlı tarzı ürünlerin üzerinde ciddi anlamda bir sanat çalışması yapıldığını söyleyebilirim. Bu da ürün fiyatına yansıyor. Ürünlerimiz 3-4 kere fırınlanıyor, dolayısıyla ürünün dayanıklılığı ve kalitesini piyasadaki diğer ürünlerden çok daha farklı bir yere taşıyor.

Günümüzde her şey kısa sürede tüketiliyor. Ürünlerinizin dayanıklılığı onlara nasıl bir avantaj sağlayacak?
Kaliteli bir ürün aldığınız zaman geleceğe değerli bir obje olarak kalabilir. Yani işlemelerin camın içine tam olarak nüfuz etmesi zaman içinde aşınmayı önler. Bu da objenin uzun yıllar ilk günkü gibi kalmasını sağlar. Osmanlı koleksiyonumuz, 50 yıl sonra tarihi eser özelliğine sahip olacak, iyi korunurlarsa bu ürünlerin geleceğe yönelik güzel bir hazine olduğunu düşünüyorum.

Üretimdeki kalite kontrol nasıl yapılıyor?
Tüketicinin istek ve arzularına cevap veriyor, tüketiciyi düşünerek adım atıyoruz. Ürün kadar ambalajına da önem veriyor ve belirli bir kalitede sunuyoruz. Ürünler, el imalatı olduğu için gözü rahatsız eden noktalar olabildiğinden, kalite kontrol camdan başlar. Çünkü bir sonraki aşamada yapılacak olan işçilik çok daha farklıdır. Cam hazırsa işlemelere geçilir.

Üretimin her aşamasında kalite kontrol edilir ve biz buna kademeli kalite kontrol deriz. Hatayı minimuma indiren bir çalışma biçimidir. Tüm bu aşamalardaki kontrol işlemi için ciddi bir zaman ve mesai harcanır.

Satış sonrası da destek devam ediyor mu?
Mutlaka. Tüketici artık bilinçlendi. Para verip sonra pişman olmak kötü bir durum. Satın alınan ürün hatalı çıktığında hemen değiştiriyoruz ya da aldığı bir ürünün kenarı kırıldığında fabrikada düzeltip, tamir edebiliyoruz. Müşterilerimiz kalitede bize güvenirler. Şimdiye kadar ciddi bir şikâyetle karşılaşmadık.

Decorium da yeni ürünler neler?
Artık günümüzde, tek markanın satıldığı mağazalar azaldı. Konsept
değişti. Çarşılarda kiraların yüksek olması, işleri daha da zorlaştırıyor. Mağazaya bir müşteri girdiğinde cam yerine porselen alabileceğini düşünerek hem kendi mağazalarımız, hem de satış yaptığımız diğer mağazaları düşünerek farklı ürün grupları oluşturduk.

Mesela Avrupa dan finn kaplan getirdik. Bunları De Silva markası altında satışa sunduk. Porselen yemek takımı için bir Polonya firmasıyla anlaştık. Porselen skalamızda Uzakdoğu dan getirdiğimiz ürünler de var.

Çok zarifler, ince ve beyaz bu ürünlerin bütün kimyasal tahlilleri de tamamlanmış, kontrolleri yapılmıştır. Orada markalaşmış ve dünyaya ürün satan markaları, burada Decuard porselen markası olarak geliştirdik.

Son olarak ürünlerimizin arasına çatal-bıçak takımlannı da kattık. Belçikalı bir marka olan ve 75 yıldır üretim yapan Gembloux u, Eternum ismiyle ithal ettik. Dışarıdan aldığımız ürünün kalitesi ve fiyatına çok önem veriyoruz çünkü müşterimize karşı sorumluluk duyuyoruz ve onu rahatsız edecek her türlü durum için azami dikkat gösteriyoruz.

Yurtdışında yatırım yapıyor musunuz?
1992 de Dubai de bir mağaza açtık ve bir süre sonra devrettik. 1992 de Romanya ya yaptığımız yatırımlara başladık. O yıllarda farklı bir alana girip, gıda sektörüyle ilgili yatırım yaptık. 2000 li yıllarda ise Bükreş te 2 bin 500 m2 lik alan üzerinde kurduğumuz tesisimizi açtık. Bu nedenle ihracatımızın bir kısmım da Bükreş teki fabrikadan gerçekleştiriyoruz. Bütün Romanya ya toptan sahş yapıyoruz. Yurtdışı hedeflerimizi, yönetim kurulunda aldığımız kararlar doğrultusunda belirtiyoruz.

CC sohbet icin buraya
  Mesaj Ekle, arkadaş oyun sohbet icin cagir